U kunt veel, maar niet alles tegelijk. Het kan zomaar zijn dat het nu, in de herfst en de winter ontzettend druk is in uw bedrijf. U wilt dan zo goed mogelijk uw eigen werk doen, maar tegelijkertijd ook geen telefoontje missen. En dat lukt niet altijd. Het is dan een idee om iemand aan te nemen die uw telefoon aanneemt, maar het nadeel is dan dat diegene compleet ingewerkt moet worden en dat kost natuurlijk weer veel tijd. Tijd die u niet over heeft. Het inschakelen van een telefoondienst tijdens de piektijden in het jaar kan dan de perfecte oplossing zijn. De telefoondienst neemt uw gesprekken aan, informeert (potentiële) klanten en zal altijd een gespreksverslag maken. Deze telefoonservice heeft geen uitgebreide inwerktijd nodig. U kunt al binnen 30 minuten uw telefoon met een gerust hart aan hen overlaten.
Alleen zeer ervaren telefonisten bij de telefoondienst
Zomaar even aan het werk bij een telefoondienst gaat niet. Alleen zeer ervaren telefonisten zullen hier werken. Zij staan uw klanten zeer beleefd te woord en zullen, zoveel mogelijk, de vragen die gesteld worden beantwoorden. Dit kan heel divers zijn. Bent u nu druk met het samenstellen van de kerstpakketten voor uw klanten, dan kunnen klanten bellen om te vragen wat er in deze kerstpakketten zit. Ook andere vragen, over levertijden en uw bedrijf in het algemeen, zullen door deze telefonisten op vakkundige wijze worden beantwoord.
Ik heb maar twee maanden per jaar hulp nodig
Is uw piektijd nu en ziet u telkens maar gemiste oproepen op uw mobiel verschijnen? Dan kunt u voor NU een telefoondienst inschakelen. Is de piektijd voorbij? Dan zegt u de telefoonservice gewoon weer op. Dit kan per dag. U hoeft geen rekening te houden met een contract dat u moet uitdienen. De telefoonservice is er om het voor u gemakkelijker te maken, zonder addertjes onder het gras.
Ik heb tijd voor mezelf nodig
Uw partner en kinderen zouden u graag zien in de avonduren en in het weekend en dan, bij voorkeur, zonder telefoon aan uw oor. Door de telefoonservice in te schakelen voor de avonden en de weekenden hebt u deze tijd voor uzelf. Terugbelverzoeken honoreert u de volgende werkdag. Is er écht spoed of een groot probleem? Dan weet de telefoonservice u te vinden. Voor al het andere? De (potentiële) klanten merken dat hun oproep wordt beantwoord en zullen niet direct op zoek gaan naar de concurrent. De telefoondienst zorgt voor een beter klantcontact, ook 's avonds en in het weekend.